
Livrare și retur
INFORMAŢII PRIVIND LIVRAREA PRODUSELOR ŞI COSTUL DE LIVRARE
Livrarea prin curier se face pe teritoriul României, cu Fan Courier, în timpul pe care firma de curierat il poate oferi pentru expediție. Costul de livrare prin curier este calculat la finalul plasării comenzii.
Timpii de livrare pot suferi modificări în perioadele de reduceri, sau în timpul sărbătorilor legale, sau dacă sunt astfel anunțați pe site.
Indiferent de modalitatea de livrare, costul livrării pe teritoriul României este 0 pentru achiziții de peste 250 lei.
Nu se acordă gratuitate pentru livrarea în care se folosește un cod de reduceri dacă în urma aplicării reducerii suma de plată nu este cel puțin egală cu 250 lei (chiar dacă valoarea de achiziție este mai mare de 250 lei).
Comenzile primite vineri, sâmbătă și duminică vor fi livrate curierului luni sau marți, în ordinea primirii comenzilor.
Niznaika.ro nu își asumă răspunderea pentru întârzieri sau anulări ale livrărilor dacă printre acestea se enumeră: probleme de logistică ale firmei de curierat, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism proteste, răscoale, tulburari civile sau alte impedimente de forță majoră, conform prevederilor legislației românești aplicabile și în vigoare în momentul confirmării comenzii.
În cazul în care clientul nu a fost găsit la adresa menționată, produsul / produsele care fac obiectul acestei livrări se pot întoarce la expeditor. Livrarea ulterioară a lor se poate face numai dupa reconfirmarea comenzii cu acordul niznaika.ro.
Pentru bunuri care nu se mai află în stoc dar care dispun de opțiunea de plasare de comenzi se adaugă o perioadă de 10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii pentru alimentarea stocului înainte ca produsul să poată fi livrat.
Stocurile pe site sunt aduse la zi, insa unele erori de comunicare pot surveni. Dacă produsul comandat nu se mai află în stoc, vă contactăm cu detalii.
INFORMAŢII PRIVIND RETURUL PRODUSELOR
ANULĂRI
Dacă doriți să anulați comanda, trebuie să fim anunțați cât mai curând posibil prin e-mail la adresa contact@niznaika.ro în termen de 12 de ore de la plasarea comenzii. Deoarece livrăm în 1-2 zile lucrătoare pentru majoritatea comenzilor, dacă nu primim de la dvs. până la acel moment, comanda dvs. vă continua conform programării.
RETURURI
Potrivit legislației în vigoare, datorită naturii produselor noastre realizate manual, produsele a căror stare prezintă urme de folosire, uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau accesorii lipsă, inclusiv lumânările uzate nu pot fi returnate. Cu toate acestea, puteți schimba lumânarea neutilizată cu alta de aceeași dimensiune și preț cu alt produs din stoc, dacă aroma nu este pe placul tău. Dacă lumânarea ta pare sa nu funcționeze corect, te rugăm să verifici pagina de îngrijire a lumânărilor. Returnările trebuie efectuate în termen de 14 zile de la data la care ați primit comanda. Prețul integral al produsului, minus costul transportului, va fi rambursat într-un cont bancar oferit de cumpărător.
In cazul platilor cu card online banii vor fi returnati in contul din care s-a facut plata in maxim 14 zile.
Dacă doriți să returnați un produs, vă vom cere să ne returnați produsul / produsele în termen de 14 zile de la primire. Articolele trebuie să fie nedeschise, în ambalajul lor original și într-o stare bună. Odată ce primim articolele returnate, în aceste condiții, vă vom contacta și vă vom emite o rambursare. Taxele de livrare nu vor fi rambursate. Costul livrării returului va fi suportat de dvs., cumpărător. Coletele rambursate trebuie trimise la adresa stradela Alexandru Ipsilanti Vodă nr 33, Iași, cu optiunea ‘’Deschidere colet’’ bifată, ne rezervăm dreptul de a refuza coletul, dacă aceasta opțiune nu este îndeplinită.